
"I wish my eyes could take photo's"
Heerlijk vind ik het om al het mooie in mens, dier en natuur te "vangen" in een foto!
Een foto waarin je de ziel van dat of diegene ziet!
Je zou kunnen zeggen dat ik een extra ledemaat heb...mijn camera!
Het fotograferen boeide mij zo dat ik in 2014 de fotografieschool heb afgerond zodat ik de nodige tips en trics onder de knie had!
De drijvende kracht van mijn werk is een moment op te vangen, dat wanneer je er naar kijkt je je weer even terug in de tijd van de foto voelt.
Veel plezier met het rondkijken op mijn pagina en graag tot ziens :-)
